Alla inlägg den 25 december 2013

Av moassajt - 25 december 2013 18:02

Hej! God jul och hoppas ni hade en bra julafton! Kommer nog skaffa en ny blogg som ni kan läsa. Jag känner att jag behöver starta om på nytt... Trivs skitbra med denna blogg men jag har tappat läsare, tror jag men jag kommer kanske fortsätta blogga här om jag hinner annars kommer ni hitta mig på en annan adress. Har skadat foten, igen. Halkade i lera och att åka bil gör inte saken bättre kan jag säga. Har skitont. Vi fick fira en grön jul igår. Vad tycker ni är det bästa med julafton? Jag tycker Kalle Anka klockan tre med hela släkten kommer först och sedan är det ju skitspännande med julklapparna! Kommentera vad ni tycker! När jag skriver så så kommenterar ingen..... Oj fick ett kikmeddelande måste kolla men jag ger inte ut min kik...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sak

Bobblehead Bunny

Mus

Pink Ice Cream Bar

musik

MuSiK

SCM

Musis

Tinkerbell Purple Glitter Wings

MUS GREJ

Trail Of Waving Hearts

Annan mus

Mus 47

Purple Moustache

Klockan


Ovido - Quiz & Flashcards